HTML

not at home...

A 2008-as év érdekes lehetőséget hozott számomra - három félév külföldön, valahol messze. Úgy döntöttem, belevágok.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Beköltöztem

2008.04.05. 08:54 Edit.hu

Elnézést kell kérjek lelkes olvasóimtól (remélem, vannak ilyenek), hogy nem jelentkeztem a napokban, de sajnos nem igazán volt alkalmam irkálni, özön mindent kellett csinálni. Többek között dolgozni. Erről jut eszembe: lassan majd arról is írok, hogy mit is dolgozom, mert hogy ugye ezért vagyok itt. Még egy pár hét, és a munkaköröm számomra is világossá válik, szóval csak türelem. Azért a távolmaradásom legfőbb oka mégis, hogy kiköltöztem a hotelból és ezzel végeszakadt az ingyennetnek.
Kiköltöztem a hotelból = beköltöztem a lakásba. Egészen pontosan április elsején. Minden rendben, fegyelmezetten :) zajlott, bútorok szépek és zsír újak. Bérelt bútorokról van egyébként szó, mivel csak bútorozatlan lakást sikerült találni. Horror összeg amúgy bútort bérelni, de a cég szerint ez a legrugalmasabb megoldás, hát egészségükre.
Az utóbbi két estémet a szükséges holmik beszerzésével és pakolászással töltöttem, szinte már belaktam a kéglit. Fotókat egyelőre csak ígérni tudok. Egyrészt mindig sötét van, mire hazaérek, másrészt pedig még nincs vége az ’otthonteremtés Belfortban’ c. projektnek, ugyanis (lehet mosolyogni) csütörtökön átugrunk a baseli IKEA-ba Marcelával még egy pár cuccért. Addig is a nagyon kíváncsiak kedvéért álljon itt egy alaprajz. A minőség elég kezdetleges, néhol a méretarányok nem stimmelnek (igyekeztem!), de ezt nézzétek el nekem.
 
 
Szóval ő lenne a kis lakásocska. 55 négyzetméter körüli, és a Rue de la Croix de la Tilleul 66 szám alatt található. Most, hogy a címet is tudjátok, el lehet kezdeni tolongani az ajtó előtt :D Amúgy ami necces, az a parkolóhely. Alig három napja lakom itt, de már átértékelődött a fejemben a ’nincs parkolóhely’ kifejezés, ami korábban egyenlő volt azzal, hogy ’csak olyan hely van, ahol hátra tolatva és padkára...’ Itt az ilyennek is örülök, és kiderült, hogy a city szervo és én együtt csodákra vagyunk képesek.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://notathome.blog.hu/api/trackback/id/tr68414678

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Húgod 2008.04.07. 11:30:21

nahát, rólad is hallani? :) már kezdtünk aggódni... :) kiváncsian várom a képeket a lakásról! persze nemsoká élőben is láthatom... :P
süti beállítások módosítása