HTML

not at home...

A 2008-as év érdekes lehetőséget hozott számomra - három félév külföldön, valahol messze. Úgy döntöttem, belevágok.

Naptár

április 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30

Régen volt...

2008.05.27. 08:56 Edit.hu

... hogy utoljára jelentkeztem, de most újra vagyok. Csak röviden írok, mert az elmúlt időszak elég sűrű volt és lesz is, a mai nappal együtt.
Helyzet: tegnap volt egy mélypont. Amolyan totális. Mi más is lenne a dolog fő okozója, mint a számítástechnika :) Indult a nap azzal, hogy nem működött normálisan a belforti szerver. Persze én ezt akkor még nem tudtam, hogy a szerver a hibás, csak annyit láttam, hogy képtelen vagyok levelet küldeni/fogadni. Rá is ugrasztottam a magyar IT-t a gépemre (a franciákat nem engedem rajta matatni), ők tanácstalanok voltak és jól el is állítottak mindent. Így aztán sem a megjavult szervert nem voltam képes használni, sem az otthoni netet. Fél napom elment a szerelgetéssel, pedig extra sürgős munkám van most. Besztresszeltem – mondhatni :)
Erre jött még a hír, hogy Marcival ki tudja, mikor fogok találkozni (a tervek szerint 2 hét múlva jött volna, meg utána is nem soká), úgyhogy ennek –érthető módon – szintén nem örültem. Meg hát ugye a franciákat hallgatni is valahogy rosszabbul esik hétfőn, töményen... Szóval a csodás tegnapi nap örömére mikor hazaértem, megettem egy kis doboz csilis rizspelyhet (már a neve is bizarr!), fél tábla csokit, egy falat friss kecskesajtot, vajaskenyeret, egy hajszálvékony szelet téliszalámit fél almával, két pohár gránátalmaszörpöt, no meg egy kis rozébort. A körülményekhez képest köszönöm, jól vagyok :D
Egyébként valami történt bent a m.helyen. Kifejtem: Van olyan nekünk, hogy negyedéves hivás (suta ez az elnevezés, eredetileg quarterly call a neve), ez annyit tesz, hogy a HR-es kontaktunkkal ilyenkor összegezzük, hogy mi, merre, meddig. Nekem pénteken volt az első ilyen beszélgetésem. Hirtelen felindulásból kifejtettem, hogy a jövőben – ha egy mód van rá – franciául tudó emberkéket küldjenek ide ebbe a poziba, u.is van belőlük egy rakás (az összes afrikai, közel keleti beszél franciául), az angolos meg menjen máshová. Nos lehet, hogy túl hangos volt a panaszom, mert ma három kolléga is odajött hozzám, hogy ha bármiben elakadnék, szívesen segit. Hehe :D
Egyébként a mai nap tök izgi lesz, kiderül, hogy tudnak-e életet lehelni a levelezőszoftverembe, jóváhagyják-e a piszok drága levegőszűrőt a piszok sürgős projektemben, megyünk-e Milánóba a hétvégén – szóval pörög az élet Belfortban (figyelem, rejtett humor!).

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://notathome.blog.hu/api/trackback/id/tr8489703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása