HTML

not at home...

A 2008-as év érdekes lehetőséget hozott számomra - három félév külföldön, valahol messze. Úgy döntöttem, belevágok.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Sima szombat

2008.04.12. 22:14 Edit.hu

Tegnap este szórakozni voltam, teljesen vegyültem a helyiekkel :) Havonta egy pénteken összejön a rock&roll osztály először egy bemelegítő táncórára, aztán pedig mennek tovább egy közeli disco-szerű szórakozóhelyre, ahol minden pénteken roki és salsa est van. A lényeg annyi, hogy fél három körül kerültem ágyba, úgyhogy ma sikerült ténylegesen délben kelnem. Még szinte félálomban örömmel konstatáltam, hogy megérkezett hozzám az internet, szóval izzott a skype is azonnal. Ez a nap nagy örömhíre.

 
Gyönyörű napos idő volt ma, szóval felkerekedtem, hogy beszerezzek némi ételt, ugyanis holnapra vacsoravendégeket várok (a belforti emmigránsokat, hatan leszünk, de ezt majd holnap részletezem). Viszont történt valami út közben: a gyönyörű napos időben a sétálóutca egyik kirakatából rámkacsintott egy pár cipő, sőt mi több: megszólított - az ügynek végzetes következménye lett (lsd. jobbra).

Az új cipő megtette hatását, és egész jó kedvvel töltöttem el kb. két órát egy helyi hipermarketben. Pedig hogy utálom a szombati tülekedő forgatagot! A két órán lehet botránkozni, de nem érdemes. Az egész úgy lett csupán ennyi, hogy listával készültem és a neccesebb dolgok nevét (amilyen a zsálya és a marcipán, amit itt 'mandulamasszának' neveznek) még pénteken kikerestem a szótárban. A listámon összesen 16 tétel volt, legtöbb a holnapi főzőcskéhez, de embert próbáló volt pl. megtalálni a sót. Valami különös oknál fogva az olajbogyók mellé tették.... Na mindegy, ezzel nem untatok senkit tovább :D

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://notathome.blog.hu/api/trackback/id/tr24423072

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása