HTML

not at home...

A 2008-as év érdekes lehetőséget hozott számomra - három félév külföldön, valahol messze. Úgy döntöttem, belevágok.

Naptár

május 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31

Havazik

2008.03.25. 00:12 Edit.hu

Tudom, unalmas vagyok, de ami itt van, az őrület. Értjük, persze, hogy hidegfront érte el Európát, na de ez már több a soknál. Reggel óta szakadó hó, jelenleg ez látszik az ablakból:

 

Nem tudtam szó (poszt) nélkül hagyni :) És miután Marci útra kelt, mi mást lehet csinálni, mint bugyutábbnál bugyutább flash-játékokkal játszani a neten. Én ezt tettem. És mivel az ágyban, hason fekve nem kezelem túl jól az egeret, mostanra gyakorlatilag szék alakom lett. Plusz aggódtam, hogy Marci érje el a repcsit, mert ez a francia vonatközlekedés elég halovány, pláne amikor ennyire havazik.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://notathome.blog.hu/api/trackback/id/tr54395336

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása